Понеділок
19.04.2021
06:21
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

СПРИЯННЯ ВИХОВАННЮ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ.

Особлива увага педагогічного колективу школи – проблеми мотивації учнів до участі у конкурсах, турнірах, фестивалях, змаганнях, зокрема у творчих конкурсах,  "Вірю в майбутнє твоє, Україно!”, "Мої права”, " "Парки – легені села” "Юні інспектори руху”, " ”, "Податки очима дітей”, "Хліб очима дітей,  "Запитай у дідуся і бабусі”, «Птах року»,   «Запали свою зірку» захист науково-дослідних учнівських робіт у МАН та багато інших

Аналіз результативності участі учнів у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях, акціях в 2012-2013 навчальному році показав позитивну динаміку успішності. Вихованці мають певні досягнення на конкурсах районного та обласного рівня.

Педагогом-організатором школи здійснюється велика робота в напрямі формування позитивної громадської думки ,щодо діяльності освітнього закладу. Для батьків проводяться заняття, благодійні концерти, організуються виставки сімейної творчості "Світ моїх захоплень ” тощо.

                  Інноваційна діяльність, організована педагогом-організатором, апробація нових методів і засобів виховної роботи, послідовна робота з класними керівниками із оволодіння ними цих методів дало позитивні результати. Класними керівниками накопичено достатньо матеріалів для роботи з дітьми та батьками, що дозволило вивчити питання ціннісних орієнтація та рівня самооцінки учнів, скорегувати психологічний клімат в класах, змінити акценти у виховній робот

Ефективною можна вважати роботу в  напрямі поєднання зусиль педагогічного, батьківського і учнівського колективів щодо виховання учнів: батьків залучають до роботи педагогічної ради, до загальношкільних та класних справ і свят, батьки  присутні на окремих засіданнях органів учнівського самоврядування, що сприяє відкритості навчально-виховного процесу

Головними результатами виховної діяльності  в 2012-2013 навчальному році є:

1.      Створення цілісної, глибоко продуманої системи виховної роботи з учнями школи.

2.      Всебічне сприяння формуванню атмосфери взаємоповаги, взаємодії, взаєморозуміння у класах і в школі між учнями, вчителями, батьками.

3.      Налагодження дієвої системи підвищення психолого-педагогічної компетентності класних керівників.

4.      Організація ефективної взаємодії школи та громадськості у справі виховання підростаючого покоління.

5.      Досягнення високого рівня вихованості учнів, їх готовності до життя та праці.

Таким чином, виховна робота в 2012-2013 навчальному році простежується у створенні оптимального режиму виховної роботи в навчальному закладі, регулярному і вчасному фіксуванні досягнень кожного педагога, учня, прагненні служити людям, готовності допомагати членам педагогічного колективу, особистої і професійної чесності й честі.