СПРИЯННЯ ВИХОВАННЮ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ.
Особлива
увага педагогічного колективу школи – проблеми мотивації учнів до участі у
конкурсах, турнірах, фестивалях, змаганнях, зокрема у творчих конкурсах, "Вірю в майбутнє твоє, Україно!”, "Мої
права”, " "Парки – легені села” "Юні інспектори руху”, " ”, "Податки очима
дітей”, "Хліб очима дітей, "Запитай у
дідуся і бабусі”, «Птах року», «Запали
свою зірку» захист науково-дослідних учнівських робіт у МАН та багато інших
Аналіз
результативності участі учнів у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях,
акціях в 2012-2013 навчальному році показав позитивну динаміку успішності.
Вихованці мають певні досягнення на конкурсах районного та обласного рівня.
Педагогом-організатором
школи здійснюється велика робота в напрямі формування позитивної громадської
думки ,щодо діяльності освітнього закладу. Для батьків проводяться заняття,
благодійні концерти, організуються виставки сімейної творчості "Світ моїх
захоплень ” тощо.
Інноваційна діяльність,
організована педагогом-організатором, апробація нових методів і засобів
виховної роботи, послідовна робота з класними керівниками із оволодіння ними
цих методів дало позитивні результати. Класними керівниками накопичено
достатньо матеріалів для роботи з дітьми та батьками, що дозволило вивчити
питання ціннісних орієнтація та рівня самооцінки учнів, скорегувати психологічний
клімат в класах, змінити акценти у виховній робот
Ефективною
можна вважати роботу в напрямі поєднання
зусиль педагогічного, батьківського і учнівського колективів щодо виховання
учнів: батьків залучають до роботи педагогічної ради, до загальношкільних та
класних справ і свят, батьки присутні на
окремих засіданнях органів учнівського самоврядування, що сприяє відкритості
навчально-виховного процесу
Головними
результатами виховної діяльності в 2012-2013
навчальному році є:
1. Створення цілісної, глибоко
продуманої системи виховної роботи з учнями школи.
2. Всебічне сприяння формуванню
атмосфери взаємоповаги, взаємодії, взаєморозуміння у класах і в школі між
учнями, вчителями, батьками.
3. Налагодження дієвої системи
підвищення психолого-педагогічної компетентності класних керівників.
4. Організація ефективної взаємодії
школи та громадськості у справі виховання підростаючого покоління.
5. Досягнення високого рівня вихованості
учнів, їх готовності до життя та праці.
Таким
чином, виховна робота в 2012-2013 навчальному році простежується у створенні
оптимального режиму виховної роботи в навчальному закладі, регулярному і
вчасному фіксуванні досягнень кожного педагога, учня, прагненні служити людям,
готовності допомагати членам педагогічного колективу, особистої і професійної
чесності й честі.
|