Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 05.10.2024, 09:07 |
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Песчанська Л.В. - Урок читання та розвитку мовлення - "Жива казка" В. Струтинський і складання
Відкритий інтегрований урок читання і розвитку мовлення на тему: Вчителя початкових класів Осипенківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Песчанська Людмила Василівна
Мета: вдосконалювати навички читання прозових творів, удосконалювати навички виразного читання, збагачувати словник учнів. Сприяти розвитку читацьких інтересів, бачити прекрасне в природі, виховувати любов до природи. Вчити дітей «читати» зміст малюнків, розвивати сюжет казки за поданим початком та опорними словами. Правильно будувати речення.
Хід уроку (організаційний момент) Діти я дуже щаслива працювати сьогодні з вами. А працюватимемо ми під таким девізом: Не просто слухати, а чути! Не просто дивитися, а бачити Не просто відповідати, а міркувати Дружно й плідно працювати!
І. Повідомлення теми та мети уроку Ви знаєте багато казок, умієте гарно читати. А чи вмієте ви побачити дива навколо себе? Уявити розмову рибки, жабки, їжачка, зайчика, мишки? Почути голос природи, спробувати складати казки вам допоможе сьогоднішній урок. 1. Читання оповідання підготовленими учнями. - Чи сподобалося вам оповідання? - Що найбільше вразило? 2. Словникова робота. Придивляється гойдаючись Прислухається звідкілясь Настовбурчивши плавця Підстрибувати навшпиньки Зааплодувати прозорокрилі Булькнуло товариству 3. Читання тексту учнями «ланцюжком» - Де і коли побачив Сергійко живу казку? - Як ти розумієш пораду « Ходи тихо, як ходить сонечко» ? 4. Аналіз змісту з елементами вибіркового читання. - Як Сергійко поводився на березі річки? (Прочитайте). - Кого першим побачив Сергійко? (Прочитайте) - Як врятувалася краснопірка? - Хто вболівав за краснопірку? - Як раділи за неї жабка, коник? - Хто ще підтримував зеленого коника? - Хто зааплодував артистам? - Що хотів зробити Сергійко? Чому не зааплодував? 5. Гра «Розмістіть героїв» На дошці – мклюнки краснопірки, окуня, жабки, коника, пуголовка, жука – водолюба, жука – вертячки, бабки. Учні мають розмістити їх у такому порядку, як вони згадуються в оповіданні. ІІ. Як же можна продовжити «живу казку» і куди потрапив Сергійко. Загадка про ліс В ньому виросте малина І ліщина, і ожина, Жолуді, гриби, суниці, Тут живуть тварини й птиці Він очищує повітря
Є для відпочинку місце Дасть ресурси на будинки. А на Новий рік - ялинки Для паперу й меблів зріс, Цей добрій зветься ( ліс) Вчитель: І потрапив Сергійко до лісу. (Малюнок лісу) Відгадайте загадку кого він там зустрів?
Хто вдягнувся в піджач із голок та колючок ? Колір в нього сіруватий Ніс неначе в поросяти. Доторкнувся до колючок – він згортається в клубок. ( Їжачок)
6. Про якого звіра наступна загадка? Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст.
(мишка)
8. Сів Сергійко тихо там почав спостерігати. Як смішна пригода сталася із звірятами. Малюнок 1. Їжак малює сам себе. Малюнок 2. Зайчик домальовує довгі вуха і вуси Їжачок розгнівався. Малюнок 3. Мишка домалювала довгий, як шило хвостик. Їжачок розсміявся.
Ознайомлення з початком казки. Жив – був веселий їжачок – лісовичок. Дуже він любив малювати. То білочку намалює, то сороку. І одного разу вірішив намалювати себе. Дістав фарби, пензлик та почав трудитися. 9. Складання і запис казки - Сильні діти записують самі. - Середні в парах. - Слабкі з вчителем. 10.Підсумок уроку - Куди ж ми потрапили з Сергійком? - Яку ж казку побачив хлопчик? - Чому ця розповідь називається казкою? - Чому навчив Вас сьогодні урок? - Якими були герої оповідання «жива казка» і якими були герої казки? ІІІ Домашнє завдання Листочок для дітей Жив – був веселий їжачок – лісовичок. Дуже він любив малювати. То білочку намалює, то сороку. І одного разу вірішив намалювати себе. Дістав фарби, пензлик та почав трудитися. - _______ _______ малював охайно. Дуже ________ , аж голки настовбурчив. Малюнок вийшов __________ . Прибіг _______ . Домалював _______ _______, _______ . Їжачок _________ . Почав ________ на друга. Прибігла ________ . Домалювала ________ . ________ _______ , як шило. Їжачок ________. Малюнок вийшов _______, ________. Звірята малювали _________ __________. Фізхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Землі рідній поклоніться, За щасливий день вчорашній. І до сонця потягніться В різні боки нахиліться Веретеном поверніться Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |