Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Субота, 05.10.2024, 09:03 |
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Кищенко Ю.І. - Основи здоров'я - "Почуття і емоції"Тема: Почуття та емоції. Мета уроку: дати учням уявлення про настрій людей, його вплив на здоров’я (власне й оточуючих); вчити порівнювати різні настрої, розвивати у дітей уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій; виховувати доброзичливе ставлення до людей. Обладнання і матеріали: для дітей
для вчителя
Хід уроку: І. Організаційний момент. СЛАЙД 1 Дзвоник всім нам дав наказ: До роботи, перший клас! ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності. СЛАЙД 2
СЛАЙД 3
СЛАЙД 4
СЛАЙД 5
СЛАЙД 6
СЛАЙД 7
( Відповіді дітей )
працювати, « захворіли»… Який би був у нас тоді настрій? ( Відповіді дітей ) СЛАЙД 8
життю і всьому тому, що нас оточує. ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. СЛАЙД 9
вчитися створювати та підтримувати гарний і веселий настрій.
1) Гра « Впізнай почуття». - А зараз пограємо в гру. Ви маєте затулити вуха і визначити, що я вимовляю. ( У мене сьогодні такий гарний настрій! )
СЛАЙД 10
( Відповіді дітей – посміхались, радісні очі…)
( На дошку прикріплюється малюнок – кошеня радіє, знизу підпис «радість» )
СЛАЙД 11 - Як ви вважаєте, яке почуття переживає цей хлопчик? ( Відповіді дітей – сумує, засмучений…) - Як ви визначили? Що змінилося в рисах обличчя? ( змінилися очі, брови, рот) (На дошку прикріплюється малюнок – кошеня сумує.)
СЛАЙД 12
( Відповіді дітей – гнівається, незадоволений…) СЛАЙД 13 - Як ви визначили? Що змінилося в рисах обличчя? (насуплені брови…) ( На дошку прикріплюється малюнок – кошеня гнівається)
( Відповіді дітей ) СЛАЙД 14 – 15 - малюнок – кошеня «цікавість» СЛАЙД 16 - 17 - малюнок – кошеня «страх» СЛАЙД 18 - 19 - малюнок – кошеня «здивування» СЛАЙД 20 - 21 - малюнок – кошеня «образа»
СЛАЙД 22
СЛАЙД 23
- Емоції бувають позитивні та негативні.
( Виходить учень, в ролі Серця.) СЛАЙД 24 СЕРЦЕ - Дуже раде зустрітися з вами. Питаєте, хто я таке? Давайте знайомитися, я – Серце. Але так мене будуть називати, коли я стану дорослим. А поки звіть мене просто Серденько. Від того, яка емоція виникає у вас, залежить, як і ви, і я, Серденько, себе поводимо і почуваємо. Тож про ваші переживання я добре знаю. Нажаль, діти не завжди розуміють емоції, знають про них мало, а розказати про них іноді і зовсім не можуть. Ви можете запитати мене: а навіщо про них знати? – Щоб розуміти себе і інших, свої емоції та емоції інших людей. А також навчитися володіти собою, своїми почуттями і поводити себе в тій чи іншій ситуації так, щоб нікого не образити, щоб усім було добре, приємно, радісно, не боляче. Я запрошую вас в гості до ваших емоцій. ( Виходить учениця - Усмішка ) СЛАЙД 25 У гостях в УСМІШКИ - Давайте познайомимось. Я – Усмішка. Я з'являюсь на обличчі кожної людини, коли в неї гарний настрій, коли вона відчуває задоволення або радіє чомусь. А ви знаєте, що таке задоволення? Це – радість від приємних відчуттів та переживань. СЕРЦЕ Коли хтось має піднесений настрій, відчуває радість, щастя, то про мене говорять тоді: серце співає. А що таке радість? СЛАЙД 26 Декламування вірша 1 учень Радість – це пісня, радість – це сонечко. Радість – коли усміхається донечка. Радість – із квітів килим строкатий. Радість – мамині руки і тата. 2 учень Радість – веселки шарфик барвистий. Радість – із зірок сріблясте намисто. Радість – дарунки, радість – це свято. Радість – це сніг, перший ніжний, лапатий. 3 учень Радість – оцінка, радість – це друзі. Радість – метелик в зеленому лузі. Радість – робота, радість – це успіх, А після всього – втомлений усміх. Радість – добро, без якого на світі Не можуть жити й дорослі і діти.
( Відповіді дітей – крикнути «Ура!», підстрибнути, затанцювати, заспівати, засміятися, плескати в долоні…) СЛАЙД 27
для здоров’я »
сміх-глузування: « Ох і товстун! »; « Дивіться як він намалював! Ха-ха!»; « Ха-ха! Вітя знову двійку отримав! » СЛАЙД 28
говорити, навіть нічого робити, тільки сидіти в куточку думати про своє – словом сумувати або журитися. СЛАЙД 29 ( Виходить учень - Сум) СУМ
цьому буває багато: погане самопочуття, проблеми в стосунках з оточуючими, невдачі в справах, якісь інші неприємності, відчуття, що тебе не люблять, навіть погана погода.
( Відповіді дітей – послухати веселу музику; подивитися мультик; допомогти мамі, бабусі; запросити в гості друга…)
після дощу виглядає сонечко. СЛАЙД 30
є вихід ».
Відеокліп – « Гімнастика з Серебряшкою». 3) Повідомлення вчителя. СЛАЙД 31 - Діти, давайте поглянемо на екран. На ньому сонце в оточенні хмар. Це сонечко уособлює емоційно здорову, врівноважену людину. Але ж не завжди в нашому житті бувають свята. Є в ньому і будні, і розчарування. Не завжди яскраво світить сонечко, часто його заступають хмари. Тоді в природі стає похмуро. Так і настрій людини не завжди буває хорошим, нерідко бувають і неприємності, і сум, і негативні почуття та емоції. Саме вони послаблюють захисні сили організму і, навіть, можуть привести до серйозних захворювань. Вони можуть перетворити людину на черству і байдужу. Тому ми маємо прагнути бути добрими, милосердними і старатися, щоб темні хмари не заступали нам яскравих променів життя. Пропоную всім разом скласти поради для збереження здоров’я. СЛАЙД 32 ПОРАДИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я
СЛАЙД 33
( Відповіді дітей )
СЛАЙД 34 ( Звучить музика Н. Май « Не давайте суму жити ». У кожного учня на парті лежить вирізана краплинка. На дошці прикріплена велика хмаринка. Діти малюють краплинкам обличчя, підходять до дошки і прикріплюють їх під хмаркою, називаючи емоцію краплинки. )
А наша мандрівка світом почуттів та емоцій закінчилась.
СЛАЙД 35 Я вами дуже задоволена і бажаю вам гарного настрою. Хай негаразди та негоди не роблять вам в житті погоди! Швидко негативний настрій СЛАЙД 36 Дякую за увагу!
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |