Головна | Реєстрація | Вхід | RSS | Середа, 18.09.2024, 00:45 |
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів | |
Вітаю Вас Гість |
|
Сприяння вихованню творчої особистості учнів
СПРИЯННЯ ВИХОВАННЮ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ. Особлива увага педагогічного колективу школи – проблеми мотивації учнів до участі у конкурсах, турнірах, фестивалях, змаганнях, зокрема у творчих конкурсах, "Вірю в майбутнє твоє, Україно!”, "Мої права”, " "Парки – легені села” "Юні інспектори руху”, " ”, "Податки очима дітей”, "Хліб очима дітей, "Запитай у дідуся і бабусі”, «Птах року», «Запали свою зірку» захист науково-дослідних учнівських робіт у МАН та багато інших Аналіз результативності участі учнів у творчих конкурсах, фестивалях, змаганнях, акціях в 2012-2013 навчальному році показав позитивну динаміку успішності. Вихованці мають певні досягнення на конкурсах районного та обласного рівня. Педагогом-організатором школи здійснюється велика робота в напрямі формування позитивної громадської думки ,щодо діяльності освітнього закладу. Для батьків проводяться заняття, благодійні концерти, організуються виставки сімейної творчості "Світ моїх захоплень ” тощо. Інноваційна діяльність, організована педагогом-організатором, апробація нових методів і засобів виховної роботи, послідовна робота з класними керівниками із оволодіння ними цих методів дало позитивні результати. Класними керівниками накопичено достатньо матеріалів для роботи з дітьми та батьками, що дозволило вивчити питання ціннісних орієнтація та рівня самооцінки учнів, скорегувати психологічний клімат в класах, змінити акценти у виховній робот Ефективною можна вважати роботу в напрямі поєднання зусиль педагогічного, батьківського і учнівського колективів щодо виховання учнів: батьків залучають до роботи педагогічної ради, до загальношкільних та класних справ і свят, батьки присутні на окремих засіданнях органів учнівського самоврядування, що сприяє відкритості навчально-виховного процесу Головними результатами виховної діяльності в 2012-2013 навчальному році є: 1. Створення цілісної, глибоко продуманої системи виховної роботи з учнями школи. 2. Всебічне сприяння формуванню атмосфери взаємоповаги, взаємодії, взаєморозуміння у класах і в школі між учнями, вчителями, батьками. 3. Налагодження дієвої системи підвищення психолого-педагогічної компетентності класних керівників. 4. Організація ефективної взаємодії школи та громадськості у справі виховання підростаючого покоління. 5. Досягнення високого рівня вихованості учнів, їх готовності до життя та праці. Таким чином, виховна робота в 2012-2013 навчальному році простежується у створенні оптимального режиму виховної роботи в навчальному закладі, регулярному і вчасному фіксуванні досягнень кожного педагога, учня, прагненні служити людям, готовності допомагати членам педагогічного колективу, особистої і професійної чесності й честі.
|
|
Copyright MyCorp © 2024 |