СИСТЕМА РОБОТИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ.
Класні керівники, педагоги школи в 2012-2013 навчальному році активно використовували у своїй роботі різні форми і методи діяльності: шкільні та класні свята, зустрічі та листування з ветеранами, тематичні класні газети, консультації, години спілкування. Учні знайомляться з різними обрядами, традиціями, звичаями. В 2012-2013 начальному році проводилися конкурси "Українські вечорниці”, "Козацькі ігри і забави”, фестивалі танців та пісні, фестиваль-конкурс молодіжних і дитячих пісенних колективів «Колорит», «Лілея» виставки дитячої творчості "Від уміння – до майстерності”, "Світ моїх захоплень ”, виставки-конкурси юних художників "Дитячі фарби ” та ін. Ці конкурси, виставки, фестивалі знаходять відгук у дитячих серцях, викликають інтерес до народних традицій та звичаїв. Все це збагачує виховний процес, сприяє підвищенню його результативності.
В інноваційній діяльності школи активно застосовуються сучасні форми і методи роботи класних керівників: проектні майстерні, презентації усних журналів, ігри-змагання, ситуаційно-рольові ігри, реалізуються цільові програми. На класних годинах виконуються рекомендації з технології саморозвитку. Класні керівники знаходяться у постійному творчому пошуку, створюються розробки класних годин за тематикою "Школи самовиховання”. Ця тематика орієнтує педагогів і батьків на роботу з соціалізації підлітків, націлює самих підлітків на переосмислення свого поводження, життєдіяльності, допомагає їм і їх цілеспрямованій соціалізації, самовихованні і самовдосконаленні.