Класні керівники, педагоги школи в 2012-2013
навчальному році активно використовували у своїй роботі різні форми і методи
діяльності: шкільні та класні свята, зустрічі та листування з ветеранами,тематичні класні газети, консультації, години
спілкування. Учні знайомляться з різними обрядами, традиціями, звичаями. В
2012-2013 начальному році проводилися конкурси "Українські вечорниці”,
"Козацькі ігри і забави”, фестивалі танців та пісні, фестиваль-конкурсмолодіжних і дитячих пісенних колективів
«Колорит», «Лілея» виставки дитячої творчості "Від уміння – до майстерності”,
"Світ моїх захоплень ”, виставки-конкурси юних художників "Дитячі фарби ” та
ін. Ці конкурси, виставки, фестивалі знаходять відгук у дитячих серцях,
викликають інтерес до народних традицій та звичаїв. Все це збагачує виховний
процес, сприяє підвищенню його результативності.
В інноваційній діяльності школи активно
застосовуються сучасні форми і методи роботи класних керівників: проектні
майстерні, презентації усних журналів, ігри-змагання, ситуаційно-рольові ігри,
реалізуються цільові програми. На класних годинах виконуються рекомендації з
технології саморозвитку. Класні керівники знаходяться у постійному творчому
пошуку, створюються розробки класних годин за тематикою "Школи самовиховання”.
Цятематика орієнтує педагогів і батьків
на роботу з соціалізації підлітків, націлює самих підлітків на переосмислення
свого поводження, життєдіяльності, допомагає їм і їх цілеспрямованій
соціалізації, самовихованні і самовдосконаленні.