П`ятниця
23.04.2021
02:50
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Рекомендації батькам обдарованих дітей

Розвитку обдарованої дитини сприяє вміння дорослих створити соціально-сприятливі умови:

 

1. Створення сприятливих фізіологічних умов:

- забезпечення стану стабільності і спокою;

- усунення факторів, які відволікають.

2. Створення атмосфери розуміння і чуйності.

3. У взаємостосунках дорослим дотримуватися особистісно-орієнтованих напрямків, а саме:

- відрізняти вчинок від особистісних якостей дитини;

- не припускати авторитарного нав'язування своєї думки і суджень;

- уникати засудження, мотивувати діяльність позитивною установкою на дитину.

 

 

Як треба поводитися батькам з обдарованою дитиною

 

1.  Зрозуміти дитину й усвідомити її неординарність.

2.  Не ігнорувати унікальність її можливостей.

3.  Не захоплюватися понад міри.

4.  Не перетворювати все життя дитини в задоволення своїх високих батьківських амбіцій.

5.  Створити умови для заохочення таланту.

6.  Не проектувати на обдаровану дитину власні захоплення й інтереси.

7.  Не культивувати необхідність досягти успіху. Не примушувати весь час робити приємне дорослим, використовуючи свою незвичайність.

8.  Не заставляти надмірно захоплюватись улюбленою справою, не перевантажувати дитину.

9.  Створити атмосферу творчості, не гасити інтерес.

10. Учити терпінню й заохочувати за всі старання.

11. Тактовно, делікатно допомагати.

12. Вчити програвати й не сприймати будь-яку невдачу як трагедію.

13. Намагатися всіма способами зменшити надмірну вразливість дитини.

14. Навчити дитину бути якомога менше вразливою.

15. Спокійно ставитися до емоційних перепадів малюка.

16. Вчити володіти емоціями.

17. Спробувати допомогти викорінити відчуття невпевненості в собі, трохи приземливши той ідеал, якого дитина наслідує.

18. Усе робити, що від нас залежить, аби дитина не занижувала свою самооцінку і в той же час не виставляла надмірну обдарованість напоказ.

19. Не прославляти її більш ніж інших дітей у сім'ї.

20. Допомогти налагодити стосунки з однолітками, учити бути дружнім у колективі.

21. Прагнути пояснити, що незручно поправляти інших, демонструючи свою досвідченість і перевагу.

22. Якомога більше уваги приділяти фізичній активності дитини (якщо дитина досягла результатів в інтелектуальній сфері і навпаки), щоб досягти балансу.

23. Стежити за рівнем розвитку моторики й домагатися набуття різних фізичних навичок.

24. Зрозуміти, у чому суть проблеми дитини; з чим пов'язані агресія й не сприйняття себе; що турбує малюка весь час.

25. Враховувати індивідуальність.

26. Завжди підбадьорювати дитину.

27. Тактовно звертатися до неї.

28. Зуміти створити доброзичливу атмосферу стосовно дитини не лише з близькими, але й в усіх сферах життя дитини (однолітки, вихователі, вчителі та ін.).

29. Вважати себе найщасливішими батьками.

30. Не "підрізати дитині крила", а відправлятися з нею у "політ".