П`ятниця
23.04.2021
01:35
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

АНАЛІЗ НАСЛІДКІВ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ.

Управління розвитком виховної системи школи здійснюється на підставі Концепції розвитку освіти, Концепції виховання особистості в школі, цільових проектів, програми розвитку школи та поточного планування. На початку 2012-2013 навчального року був складений навчальний план. При плануванні в поточному навчальному році за основу були прийняті наступні концептуальні положення:

- формування у вихованців ідеї успіху, як мети й мотиви їх освітньої та життєвої стратегії;

створення ситуації успіху в найбільш значущих видах діяльності, що надало можливості для самоствердження особистості;

-         формування ціннісних установок, попередження відхилень у поведінці й моральному розвитку;

-         запровадження самоменеджменту як основної умови творчої самореалізації особистості;

-         формування постійної потреби у творчій самоосвіті протягом усієї активної життєдіяльності.

Головним результатом управління виховною системою школи на вересневій педагогічній раді було визнано самовизначення випускників школи. В школі була розроблена модель випускників початкової, основної і старшої школи, орієнтовані на досягнення життєвого успіху. Модель випускника розглядається педагогічним колективом не як сувора схема, а як відкрита система, що постійно доповнюється і поновлюється.

Управління виховною системою в школі використовує відповідну систему діагностики і моніторингу якості виховного процесу в класних колективах. Класними керівниками школи використовується відповідна діагностика, що вивчає особистість учня, класного колективу, виховного процесу, самодіагностика особистості. Педагогічний колектив школи використовує діагностичну програму вивчення рівня вихованості Н.П.Капустіна. на початку року класний керівник вивчає рівень вихованості своїх вихованців, вивчає цілі і завдання на навчальний рік, а наприкінці року порівнює показники.

 Вдосконалення педагогічної майстерності класних керівників у школі здійснюється поетапно, згідно з розробленою системою. Обов’язковою умовою стає набуття сучасних знань психології, соціології, філософії, з питань управління, оволодіння сутністю та засобами організації виховного процесу, вивчення його результативності, оволодіння методами оригінальної діяльності.

Принцип менеджменту за девізом: ”Ти повинен” змінено "Чим я можу допомогти?”

 

РОБОТА ОРГАНІВ ДИТЯЧОГО САМОВРЯДУВАННЯ.

Організатор виховної роботи в школі Яковенко Л.М.. – є педагогом-консультантом шкільної дитячої громадської організації "Веселка ”. Організація співпрацює з дитячими громадськими організаціями району. Члени  дитячої організації відвідують семінари з питань дитячого громадського руху, беруть участь  у загальношкільних конференціях, конкурсах, самостійно влаштовують свята і конкурси в школі, активно допомагають у важливих шкільних справах. Основними напрямками роботи є проблеми шкільного життя, ті, що найбільше цікавлять учнів й у розв’язанні яких школа має певні успіхи, надбання. Кожен учень, маючи доручення (тимчасові, постійні) проходить школу учнівського самоврядування.  Таким чином, розвиток учнівського самоврядування в школі – процес не стихійний, а керований. Створюючи модель учнівського самоврядування, враховувалась  можливість повної самореалізації особистості, її самостійності. У школі взаємини членів учнівського самоврядування та педагогічного колективу побудовані на довір’ї, співробітництві.