П`ятниця
23.04.2021
02:31
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


                                                                   УКРАЇНА

ОСИПЕНКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

БЕРДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ


Наказ

20.08.2013                                                                                            № 99

Про розподіл функціональних обов’язків та посадової відповідальності між адміністративними працівниками школи та допоміжним персоналом у 2014-2015 н.р.

 

З метою наукової та раціональної організації праці, здійснення управління навчально-виховним процесом та фінансово-господарською діяльності школи й контролю за ними, а також підвищення відповідальності керівних працівників школи

 

НАКАЗУЮ:

 

            Розподілити функціональні обов'язки між адміністративними працівниками школи таким чином:

1.      Директор школи: Тарасенко І.В.

Відповідає за:

-         забезпечення школи кадрами, прийом на роботу і звільнення з роботи навчально-допоміжного та обслуговуючого персоналу школи;

-         організацію та проведення атестації учителів і подання атестаційних листів та документів для нагородження пед. працівників та встановлення їм вищої категорії до атестаційних комісій вищого рівня;

-         підготовку та проведення педагогічних рад, нарад за участю директора;

-         правильне складання річного плану роботи школи і плану її перспективного розвитку; підготовку школи до нового навчального року;

-         належне ведення особових справ;

-         здійснення набору учнів до 1-х та 10-х класів, прийом дітей до школи;

-         дотримання єдиних педагогічних вимог у школі, режиму навчальних занять;

-         створення сприятливих умов для підвищення професійного рівня працівників школи;

-         організацію і якість навчально-виховної роботи серед учнів, зміцнення їх здоров'я та фізичний розвиток;

-         забезпечення належного фінансово-господарського стану школи;

-         забезпечення об'єктивності оцінювання знань, умінь та навичок учнів;

-         правильне планування та організацію вивчення предметів природничого циклу (біологія, екологія, ОЗ, географія, хімія, фізика, інформатика), англійської мови та фізичного виховання, роботу ГПД;

            безпосередньо керує:

-         роботою заступників із навчально-виховної роботи, заступника з виховної роботи, завідувача господарством;

-         роботою шкільної ради, педагогічної ради та педагогічного колективу;

-         роботою бібліотеки школи;

-         службою охорони праці;

            організовує:

-         роботу відповідно до річного плану роботи школи;

-         проведення навчальних екскурсій та навчальної практики в 1-4 класах, 5-8 класах та 10-х класах;

-         роботу з батьками і громадськими організаціями.

            Погоджує свою діяльність із районним відділом освіти, молоді та спорту та обласним Департаментом освіти і науки, молоді та спорту.

            Здійснює контроль за:

-         виконанням річного плану роботи школи, навчального плану, рішень педагогічної ради та нарад за участю директора;

-         виконанням єдиних педагогічних вимог.

            Звітує про організацію, здійснення та результати навчально-виховної роботи і стан матеріально-технічного забезпечення школи перед органами управління освітою та іншими вищими владними органами.

            Складає річний та перспективний плани роботи школи; видає накази, розпорядження та інші документи, які стосуються шкільного життя.

2.      Заступник директора з навчально-виховної роботи Новосела Т.А.

            відповідає за:

                 -   організацію навчально-виховної роботи в 1-11 класах;

-         своєчасне складання й коригування розкладу уроків;

-         виконання навчальних планів і програм учителями;

-         ведення класних журналів та іншої документації у 1-11-х класах;

-         організацію обліку дітей і підлітків 6(7) – 15 річного віку;

-         здійснення контролю за відвідуванням учнями школи, охопленням дітей загальною середньою освітою;

-         облік працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів;

-         інструктаж безпосередньо підпорядкованих працівників з питань охорони праці, виконання правил техніки безпеки, виробничої санітарії і пожежної безпеки в школі та оформлення відповідної документації, інструкції з техніки безпеки для шкільних гуртків;

-         вивчення, узагальнення і впровадження перспективного педагогічного досвіду учителів школи;

-         підготовку звітних документів по школі;

-         ведення статистичних звітів по школі;

-         проходження вчителями курсової перепідготовки;

-         підготовку та проведення педагогічних читань, науково-практичних конференцій, аукціонів педагогічних ідей, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду;

-         роботу методичної ради та методичних об'єднань у школі, проведення методичних днів та тематичних декад;

-         роботу з молодими вчителями;

-         правильне планування та організацію вивчення предметів гуманітарного (українська мова та література, російська мова та світової література, історія, правознавство, суспільствознавство, етики), естетичного (музика, малювання, художня культура) циклів, математики, алгебри, геометрії та предметів початкової школи;

            безпосередньо керує:

-         роботою вчителів 1-11-х класів;

-         роботою класних керівників щодо організації навчальної діяльності учнів, формування в них свідомого ставлення до навчання;

-         проведення контрольних, практичних і лабораторних робіт, навчальних екскурсій;

-         підготовкою та проведенням ДПА;

-         роботою завідуючих навчальних кабінетів;

-         роботою з планування навчального матеріалу, оформлення шкільної документації (класні журнали, звіти про успішність тощо);

-         роботою предметних гуртків, факультативних занять, спецкурсів за вибором;

-         підготовкою й проведенням загальношкільних заходів навчального характеру (олімпіад, предметно-тематичних вечорів);

-         роботою з обдарованими дітьми.

            інструктує й консультує:

                 -    проведення вчителями навчальних занять та самоосвіту вчителів;

                 -    складання планів, звітів вчителів і класних керівників, класоводів;

                 -    учнівський та батьківський комітети з проблем навчання учнів;

            здійснює облік:

-         виконання державних програм, календарних і тематичних планів;

-         замінених уроків по хворобі вчителів;

            складає:

-         розклад уроків, факультативних, групових та індивідуальних занять, курсів за вибором;

-         розклад роботи гуртків;

-         графіки індивідуальної роботи з обдарованими учнями;

-         графіки контрольних робіт та проведення зрізів знань наприкінці І і ІІ семестрів;

-         розклад ДПА та консультацій;

-         проекти наказів, розпоряджень та інших документів з питань навчально-виховного процесу.

            організовує:

                 -    експериментальну роботу вчителів;

-         проведення відкритих уроків і взаємовідвідування уроків учителями;

-         роботу з учнями, які за заявою батьків та у зв'язку зі станом здоров'я працюють за індивідуальними планами відповідно до чинного положення та роботу екстернату;

-         проходження атестації педагогічними працівниками;

-         підготовку й проведення методичних «оперативок» з учителями;

-         підготовку матеріалів до складання річного плану;

-         роботу служби охорони праці.

            Звітує:

-         перед директором і педагогічною радою (про організацію, здійснення й результати навчальної роботи);

-         перед батьківською громадськістю та органами управління освітою.

Погоджує свою діяльність із директором школи, з методистами та інспекторами відділу освіти, молоді та спорту.

3.      Заступник директора з виховної роботи Гальченко Л.О.

            відповідає за:

-         планування, організацію та облік виховної роботи з учнями;

-         роботу громадських організацій, різноманітних клубів, предметних гуртків, проведення тематичних чергувань у школі;

-         роботу методичних об'єднань класних керівників;

-         підготовку та проведення загальношкільних заходів (свят, вечорів, диспутів, естафет, конкурсів тощо);

-         зв'язок із позашкільними громадськими організаціями;

-         випуск загальношкільних стінних газет та їх зміст;

-         організацію відвідування учнями позашкільних навчально-виховних закладів, музеїв, їхньої участі в екскурсіях тощо;

-         організацію та облік роботи інспектора з охорони дитинства та громадського інспектора щодо запобігання дитячому травматизму;

-         організацію роботи щодо запобігання бездоглядності школярів і скоєнню ними правопорушень;

-         індивідуальну роботу з дітьми, схильними до асоціальної поведінки, та роботу з неблагополучними сім'ями;

-         зв'язок зі службами  у справах неповнолітніх, органами міліції;

-         організацію художньої самодіяльності;

-         чергування по школі класних колективів;

-         організацію та проведення суспільно корисної діяльності;

-         створення й функціонування дитячих організацій та органів учнівського самоврядування;

-         організацію літнього оздоровлення учнів;

-         планування позаурочної роботи з дітьми та власної управлінської діяльності;

-         організацію роботи із соціально незахищеними дітьми;

-         організацію вивчення, узагальнення й поширення перспективного досвіду виховної роботи;

-         забезпечення дотримання правил техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм під час проведення виховних заходів;

-         організації просвітницької роботи для батьків (прийом батьків або осіб, що їх замінюють) з питань виховання дітей;

-         виконання річного плану роботи школи;

-         здійснення контролю за організацією харчування учнів у школі;

            керує:

-         діяльністю класних керівників та класоводів щодо організації виховної роботи в класах;

-         роботою органів учнівського самоврядування;

-         проведенням загальношкільних заходів, традиційних свят;

-         роботою методичного об'єднання класних керівників;

            координує:

-         роботу вихователів, класних керівників

-         роботу з розробки необхідної методичної документації;

            організовує:

-         діяльність педагогічного колективу щодо прищеплення учням поваги до загальнолюдських цінностей, принципів моралі, формування в них національної самосвідомості, культурних потреб, шанобливого ставлення до національних традицій, звичаїв та обрядів, до рідної мови;

-         проведення заходів морально-правового спрямування із залученням працівників правоохоронних органів;

-         захист прав та інтересів учнів;

-         відпочинок учнів, зокрема дітей-сиріт, дітей із багатодітних та малозабезпечених, неблагополучних сімей, у канікулярний період;

-         надання соціально-педагогічної допомоги учням і сім'ям, які потребують особливої уваги;

-         систематичне проведення заходів із профілактики правопорушень та формування в учнів правової грамотності, виявлення причин скоєних ними правопорушень;

-         проведення заходів щодо запобігання травматизму, дорожньо-транспортним пригодам, нещасним випадкам, які трапляються на вулиці та в інших місцях;

-         залучення батьків до проведення виховної роботи з учнями школи;

-         відкриті виховні заходи та їх відвідування класними керівниками школи;

            сприяє:

-         створенню комплексної системи виховання, служби інформації для класних керівників;

            інструктує й консультує:

-         класних керівників та вчителів щодо проведення виховної роботи з учнями, новинок методичної літератури з проблем виховання школярів, у тому числі з питань охорони праці учнів, запобігання травматизму та іншим нещасним випадкам;

-         батьків та батьківський актив щодо організації виховної роботи з учнями; членів дитячих формувань;

-         учнівські колективи щодо проведення культурно-оздоровчих заходів;

            складає:

-         календарний план виховної роботи;

-         списки дітей-сиріт, дітей із багатодітних та неблагополучних сімей, підлітків, які скоїли правопорушення або виявили схильність до протиправної поведінки;

-         соціальну характеристику сімей, де виховуються такі діти;

-         проекти наказів, розпоряджень та іншої документації з питань виховної роботи.

Погоджує свою діяльність із директором школи, методичним кабінетом відділу освіти, заступником директора з навчально-виховної роботи.

     Звітує про організацію та здійснення виховної роботи в школі перед директором, педагогічною радою, відділом освіти та іншими органами.

4.      Завідувач господарством Шевчук Н.О.

            Відповідає за:

-         збереження будівлі та шкільного майна;

-         матеріально-технічне забезпечення навчального процесу (освітлення, опалювання, водопостачання, наявність належного обладнання й устаткування);

-         чистоту і порядок у шкільному приміщенні;

-         організацію чергування технічного персоналу;

-         розподіл обов'язків між технічними працівниками школи;

-         організацію поточного ремонту шкільної будівлі та класних кімнат;

-         дотримання санітарно-гігієнічного режиму в школі;

-         інвентаризацію шкільного майна та шкільних кабінетів;

-         складання документації для нарахування зарплати техперсоналу;

-         проведення санітарної п'ятниці;

-         виконання заходів щодо розширення господарської самостійності школи, своєчасне укладення необхідних угод;

-         дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного, енергетичного обладнання;

-         дотримання норм пожежної безпеки в школі;

-         справність засобів пожежогасіння.

            Керує:

-         роботою технічного персоналу щодо прибирання шкільних приміщень;

-         роботою охоронців та робітників шкіл;

-         господарською діяльністю школи;

-         роботою з благоустрою, озеленення і прибирання території школи.

            Організовує:

-         роботу щодо забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних норм під час навчального процесу;

-         постачання необхідних матеріалів для безперервної роботи всіх служб;

-         видачу заробітної плати працівникам школи;

-         інвентарний облік майна школи, проведення інвентаризації майна;

-         дотримання вимог щодо охорони праці під час експлуатації головної будівлі та інших приміщень школи, технологічного та енергетичного обладнання;

-         здійснення періодичного огляду, поточного ремонту приміщень та обладнання;

-         дотримання норм пожежної безпеки в будівлях і спорудах, нагляд за станом засобів пожежогасіння;

-         проведення щорічних замірів опору ізоляції електроустановок і електропроводки, пристроїв заземлення, їх періодичне випробування, вимірювання рівня освітленості, радіації, шуму в приміщеннях школи (визначення його відповідальності правилам і нормам безпеки життя);

-         розробку інструкцій з охорони праці для техперсоналу не рідше ніж 1 раз на 5 років;

-         навчання й інструктаж на робочому місці (вступний і періодичний) технічного та обслуговуючого персоналу.

            Погоджує свою діяльність із директором школи, заступниками директора, з інженерно-технічним наглядом відділу освіти, бухгалтерією.

            Здійснює контроль за:

-         роботою всіх працівників технічно-обслуговуючого персоналу школи;

-         збереженням матеріально-технічного устаткування в кабінетах;

-         дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщенні школи, раціональність витрат матеріалів та коштів школи.

            Інструктує й консультує:

-         обслуговуючий персонал з щодо утримання матеріально-технічного забезпечення;

-         технічний персонал з питань техніки безпеки.

            Здійснює облік:

-         інвентаризації шкільного майна;

-         роботи завідувачів кабінетів щодо матеріально-технічного забезпечення;

-         зберігання протипожежного обладнання.

            Звітує про підготовку школи до нового навчального року та готовність до роботи в осінньо-зимовий період;

            Складає:

-         графік роботи технічно-обслуговуючого персоналу;

-         табель на заробітну плату технічно-обслуговуючого персоналу;

-         проекти наказів, розпоряджень та інших документів із питань господарської роботи;

-         акти списання майна, яке вийшло з ладу;

-         плани проведення ремонтних робіт у приміщеннях школи під час підготовки до нового навчального року;

-         документи для надання органам, що мають відповідні повноваження, дозволу експлуатувати шкільне приміщення у поточному навчальному році.

5.      Поточне планування позакласної та позашкільної роботи з учнями та її проведення проводить педагог-організатор Ротко С.В.

            Відповідає за:

-         діяльність дитячих громадських організацій, об'єднань, планування їхньої роботи за принципами добровільності, самостійності, гуманності й демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів;

-         організацію дозвілля школярів;

-         створення умов для виявлення учнями своєї громадської позиції, задоволення ними своїх інтересів і потреб, цікавого й корисного проведення вільного часу;

-         здоров'я й безпеку учнів, дотримання норм охорони праці й протипожежного захисту.

            Керує дитячими організаціями, активом школи, органами учнівського самоврядування.

            Організовує:

-         оформлення школи відповідно до напрямів роботи;

-         роботу з учнями під час канікул;

-         роботу з учнями початкових класів.

            Погоджує свою діяльність із директором школи, заступниками директора з навчально-виховної роботи, заступником директора з виховної роботи,відділом освіти.

            Інструктує й консультує: дитячий актив школи щодо організації різноманітних свят.

            Складає план своєї роботи на рік, семестр, квартал; сценарії заходів для учнів початкових класів, дитячих організацій; веде документацію у визначеному порядку.

            Звітує про роботу дитячих організацій та виховну роботу серед учнів початкових класів, про організацію участі учнів у конкурсах, оглядах ті інших заходах перед директором школи, педагогічною радою.

6.      Практичний психолог Яковенко Л.М.

            Відповідає за:

-         проведення психологічної діагностики, обробку її результатів, оформлення висновків та рекомендацій;

-         проведення групової психодіагностики, обробку її результатів, оформлення психологічного висновку;

-         індивідуальне консультування учнів, батьків та вчителів;

-         проведення профконсультацій з учнями школи, індивідуальне корегування поведінки учнів.

            Організовує:

-         ділові ігри, тренінги з педагогами;

-         підготовку та проведення психолого-педагогічного консиліуму.

            Бере участь:

-         у підготовці до проведення виховних годин для учнів;

-         у педагогічних радах, нарадах за участю директора;

-         у консультаціях у наукових центрах, методичних семінарах шкільних психологів;

-         у роботі бібліотеки;

-         у зборах або конференціях працівників школи.

            Веде документацію:

-         визначену Положенням про шкільного психолога, затвердженим Міністерством освіти і науки України;

-         присвячену узагальненню результатів своєї роботи. Звітуванню про неї;

-         в якій висвітлюються результати педагогічного консиліуму.

            Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи та заступником директора з виховної роботи, відділом освіти райдержадміністрації.

7.      Завідувач бібліотекою  Мехеда Н.В.

            Відповідає за:

-         комплектування книжкового фонду;

-         оформлення передплати на періодичні видання;

-         створення фонду шкільних підручників;

-         систематичне інформування педагогічного колективу про нові надходження;

-         пропагування читання як форми культурного дозвілля та засобу інтелектуального розвитку.

            Керує:

-         роботою читацького активу;

-         роботою щодо формування в учнів дбайливого ставлення до навчальної книги;

-         роботою щодо формування в учнів навичок самостійної роботи з книгою.

            Організовує:

-         допомогу вчителям у підготовці науково-методичних семінарів у рамках самоосвітньої діяльності;

-         роботу гуртка палітурної справи;

-         проведення огляду-конкурсу на найкраще збереження підручників;

-         літературні виставки;

-         читацькі конференції, літературні вечори та інші масові заходи;

-         обслуговування учнів і працівників школи або абонементних читачів у читальному залі;

-         інформаційну роботу (оформлення виставок, вітрин, проведення інших заходів щодо пропагування книг);

-         підбір літератури на вимогу читача.

            Погоджує свою діяльність із заступником директора з навчально-виховної роботи, заступником директора з виховної роботи,методичним кабінетом відділу освіти.

            Здійснює облік:

-         комплектування книжкового фонду, зокрема й фонду підручників;

-         користування шкільними підручниками (надходження, видачі, розподілу підручників по класах).

            Приймає книжкові фонди на відповідне збереження за актом і здійснює їх облік.

            Бере участь в інвентаризації книжкових фондів застарілої чи знищеної літератури відповідно до чинних норм.

            Звітує про організацію, здійснення й результати роботи перед директором та педрадою, методичним центром, відділом освіти.

            Складає звіт про організацію, здійснення й результати роботи для директора та педради.

8.      Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи:                                                                                         І.В.Тарасенко

З наказом ознайомлені:

Новосела Т.А.

Гальченко Л.О.

Яковенко Л.М.

Шевчук Н.О.

Ротко С.В.

Яковенко Л.М.

Мехеда Н.В.