З 11 січня по 18 жовтня 2018 року (3 сесії) в м.Запоріжжя пройшов тренінг " Діяльність психологічної служби в умовах децентралізації та реформування освіти", який відвідали бібліотекар Мехеда Н.В. та практичний психолог Шайда К.І. , отримавши сертифікати.
" Осінь золота " - під таким гаслом розпочали свою творчу роботу учні 1-А класу на уроці технологій. Разом з класним керівником втілювали свої креативні ідеї в життя, створюючи аплікації з осіннього листя.
Учні 1-А класу взяли участь у Міжнародній шкільній дистанційній олімпіаді "Всеосвіта Осінь - 2018" від проекту "Всеосвіта" з української мови (1 клас), отримавши дипломи та сертифікати за участь.
18 жовтня 2018 року учні 7-Б класу провели інтегрований урок географії, краєзнавства, фізичної культури та зарубіжної літератури на схилах Донецького кряжу, в мальовничій місцевості, що знаходиться на території села Троїцьке Бердянського району. Незабутніми стали години спілкування в " маленькому Криму ", екстремальні підйоми та спуски, "мозковий штурм" на найвищій скелі села.
Впродовж перших осінніх канікул ( з 8 по 12 жовтня) відбулося перетворення рекреації та коридорів початкової школи на І поверсі.
Завдяки ініціативі керівника ШМО вчителів початкових класів Кіян Г.П та керівника ММО вчителів 2-х та 3-х класів Тарасенко Ю.М. ось такими ігровими куточками стали знайомі коридори.
12 жовтня 2018 року відбулися квест-змагання серед хлопців школи. В квесті взяли участь 9 роїв, у складі яких були учні різних вікових категорій. Учні проходили десять випробувань. Адже колись було десять порогів на Дніпрі. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через ці пороги.
Станції, через які проходили учасники: " Чумацький шлях", " Забави кошоварів", " Козацька спритність", " Художник", " Вірю-не-вірю", " Сильна рука", " Гонка за лідером", " Туристична", " Україна".
11.10.2018 року відбулося засідання педагогічної ради школи у формі круглого столу на тему " Інноваційні аспекти педагогічної системи В.О Сухомлинського в світі реформи Нової української школи ". Сучасне звучання педагогічної спадщини В.О Сухомлинського відчувалося не лише у жвавій дискусії , а й новому прочитанні " Сто порад вчителю", смартзасобах навчання та виховання . Не було байдужих при обговоренні гострих проблем сьогодення в освіті, а засади концепції Нової української школи прозвучали через призму настанов педагога - гуманіста як засоби втілення нетлінних педагогічних технологій в життя.